Gabloty reklamowe zewnętrzne – dlaczego warto w nie inwestować?

gablota reklamowa

Spis treści

gablota reklamowa

Gabloty reklamowe zewnętrzne, jak sama nazwa wskazuje to gabloty, umieszczone na zewnątrz budynku. Pozwalają na wyświetlanie lub wywieszanie reklam w miejscach, w których pojawia się dużo ludzi. Ta z pozoru nienachalna reklama, przykuwa wzrok i zwiększa świadomość potencjalnych klientów. Dlaczego warto inwestować w ten typ reklamy?

Do czego służą gabloty reklamowe?

Gabloty reklamowe zewnętrzne to rozwiązania, które spotkać można w wielu miejscach. Zawieszone są na przystankach autobusowych, tramwajowych, na peronach w przejściach czy na zewnątrz budynków użyteczności publicznej. Pomimo rozwoju różnych reklam, gabloty reklamowe to łatwy sposób przekazywania informacji i jak się okazuje dosyć skuteczny. Kolorowa reklama przyciąga wzrok przechodniów, którzy mimowolnie zapamiętują to, co się na niej znajduje. Gabloty reklamowe nie tylko są idealnym nośnikiem reklamy, ale również chronią swoją zawartość. Wykonane ze szkła, zamykane są odporne na działanie warunków atmosferycznych, jak i na wandali, którzy mogliby zniszczyć plakat. Gabloty reklamowe, ze względy na wykorzystanie odpowiednich materiałów, prezentują się elegancko, pełniąc tym samym funkcje dekoracyjne.

Zalety gablot reklamowych

Wydawać by się mogło, że w świecie, w którym rządzą media, to reklama w nich jest skuteczną formą dotarcia do klientów. Jednak badania pokazują, że to właśnie reklama outdoorowa, czyli na przykład cyfrowe ekrany reklamowe, jest znacznie skuteczniejsza. Dlaczego? Mają one szeroki zasięg oddziaływania, tym samym pozwalając na dotarcie do szerokiego grona potencjalnych klientów. Pozwalają zwiększać świadomość i budować wizerunek marki w atrakcyjny, zwracający uwagę sposób. Ze względu na możliwość umieszczenia reklamy w miejscach, gdzie jest dużo ludzi, powoduje, że na reklamę danej firmy trafia znacznie więcej osób. Stojąc na przystanku czy idąc przejściem podziemnym, wzrok mimowolnie osiada na reklamie, a mózg ja bezwiednie przyswaja, co automatycznie przekłada się na utrwalenie przekazu.

Powiązane artykuły